niedziela, 23 grudnia 2012

Recenzja - bronzer essence Sun Club

Witajcie laseczki :) Jak obiecałam dzisiaj zrecenzuję bronzer essence Sun Club ! Więc bez zbędnego przeciągania zacznijmy !

To jest mój 2 bronzer w moi asortymencie (1 to kuleczki brązujące AVON). jest świetny! Opakowanie jest wielkie. Niestety napisy szybko się ścierają :( Minusem jest to, że dość krótko utrzymuje się on na twarzy (bez niczego godzina- góra dwie). z kremem tonującym (recenzja na blogu) trzyma się dłużej, może 3-4 godziny. Ale nie narzekam, bo może na podkładzie będzie lepiej. Kolor mi jak najbardziej odpowiada, lekka struktura też, więc z czystym sumieniem mogę go Wam polecić!
Jakiego bronzera ty używasz?


tak wygląda on na skórze


pędzelek również z essence, jest on do pudru, ale ja tymczasowo używam go do bronzera. zamierzam kupić skośny z essence, bo włosie jest strasznie milutkie i delikatne !

Święta już jutro, a ja nie złożyłam Wam życzeń... 
więc życzę Wam świąt spędzonych w rodzinnym gronie i aby wszystkie dni w nowym roku były tak piękne i radosne, jak ten jeden wigilijny wieczór.


Ja już ubrałam choinkę, a ty? :)

16 komentarzy:

  1. pięknie pomalowałaś się tym bronzerem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki przydatna recenzja :)
    wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję twój blog i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, wesołych świąt
    Polecam http://thevickyexperience.bloog.pl/ Nie mój blog, ale rewelacja, mile widziane komentarze

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten bronzer i bardzo lubie :P

    Wesołych kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie sie prezentuje . :)
    Zapraszam na nową notkę, jeśli blog się spodoba zapraszam do obserwacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam jeszcze tego bronzera, ale kilkakrotnie czytałam recenzje na blogach i wizażu i przy najbliższej okazji go kupię ; )
    wesołych świąt!
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ladny jest ten bronzer! zapraszam do siebie. obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wygląda na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Yay! Świetny blog, naprawdę!
    Nie raz tutaj jeszcze wpadnę i czekam na kolejny post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki sam bronzer *-*
    + Obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również obserwuje. :)
    Mam nadzieję, że blog się spodobał i wpadniesz jeszcze nie raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje ;) Fajny blog . Mam nadzieje , że mój też ci się spodoba i że go zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie używam kosmetyków w ogóle :3 Ale ten bronzer fajny jest ;3 I ładnie się prezentuje :)
    Obserwuję ! I czekam na rewanż :3
    xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wygląd bloga <3


    zapraszam do siebie i obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie jesteś pomalowana :)

    OdpowiedzUsuń

!!!ZANIM SKOMENTUJESZ !!!

Odwiedzam blogi każdego Z WYJĄTKIEM komentarzy zawierających:
link do Twojego bloga
• zaproszenie na Twojego bloga
• prośbę o "poklikanie" w linki
• inne spamy

Dziękuję za komentarze i obserwacje ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...