poniedziałek, 4 lutego 2013

Zakupy ubraniowe i kosmetyczne

Cześć :) Właśnie sobie siedzę popijając gorącą czekoladę i pomyślałam, że coś tutaj wrzucę :) Miałam to zrobić jutro ale wybieram się z przyjaciółmi na pizzę :D Reasumując będzie ostro :D
 W sobotę wybrałam się na spontaniczne zakupy do centrum :) Byłam mile zaskoczona, kiedy wróciłam ze szkoły do domu kiedy to usłyszałam :) Oczywiście nie obyło się bez wstąpienia na cukiernio-lodziarni Grycan i skonsumowania lodów *_* Jak dla mnie to nigdy nie jadłam lepszych deserów jak w Grycanie :) 
Zapraszam teraz na notkę związaną z tytułem (oczywiście na początek musiałam się rozpisać nie na temat) :) Zapraszam na zakupy :) Napisze Wam gdzie co kupiłam (ubrania) i w jakiej cenie, bo są to też rzeczy z nowej kolekcji, także żebyście się orientowały w razie co :) 
PS. Dziewczyny ! Łapcie okazje i wyprzedaże! Zaraz zobaczycie za jakie banalne pieniądze kupiłam niektóre rzeczy ! :) Pozdrawiam :)

Bluzka (nowa kolekcja) - House 29,99 zł

Sweterki (wszystkie nowa kolekcja) Granatowy, Malinowy 39,99 zł 
W serduszka 49,99 zł

T-shirt (wyprzedaż) - Bershka 14,90 zł !

Chustka (wyprzedaż) - Reserved 9,99 zł !

Moja perełka :)

A wy jakie zakupy poczyniłyście ostatnio? A może chciałybyście recenzję któregoś z tych produktów?

32 komentarze:

  1. Sweterek w serduszka jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jutro lecę do Housa po ten sweterek w serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie Twoja opinia na temat tego "BB" kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne rzeczy *.* na feriach wybieram się na zakupy nie ma co :D
    chętnie przeczytałabym o peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam House i Cropp :) sweterek w serduszka słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten sweterek z serduszkami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka z kokardką śliczna, sweterki cudne z zwłaszcza ten w serduszka, bluzka w angry birds jest genialna <3 peeling ostatnio używałami, u mnie na skórę jest świetny, a co do tego na włosy z Glis Kura to nie wiem jak u ciebie ale mi dość szybko sie po nim przetłuszczają włosy, może dlatego że mam bardzo grube.

    ps. prosiłabym cie abyś zrobiła recenzje BB i tego Glis Kura ;) , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecasz ten krem BB, czy dopiero zaczynasz testować? Jak jego stopień jasności? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopień jasności oceniam jako umiarkowany :) Nie jestem strasznie blada, a krem jest idealny :) Dopasuje się do koloru cery :) Mój kolor skóry jest dokładnie jak kolor korektora z Manhattanu, czyli Sand.

      Usuń
  9. Czekam na opinię pilingu, bardzo mnie ciekawi ;D
    Sweterek w serduszka jest śliczny *.* I kokardka na pierwszej bluzce też jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam *__*

    Zapraszam do mnie:
    cukierkove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale sliczne sweterki , ;**
    Omomom , ja uwielbiam Hausa <3

    sylwia-life-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ten krem BB jest dobry ?
    ♥Wbij do mnie to bardzo motywuje <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek w serduszka - boski♥.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tych kremach BB i może sama w przyszłości się w niego zaopatrzę. Bardzo korzystna cena za chustę *-*
    space-twoo-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super żeczy a zwłszcza sweterki co do peelingu jest świetny zróg recenzje z BB

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kokardka przy bluzce <3 Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu kontrowersyjnemu artyście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odżywkę Eveline kupiłam w Wispolu ale z tego co wiem będzie teraz w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te sweterki a szczególnie ten w serduszka uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej ! U mnie na blogu są już wyniki konkursu w którym wzięłaś udział :)

    OdpowiedzUsuń
  20. peeling z joanny - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek w serduszka uroczy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio nic nie kupuję bo oszczędzam. Brakuje mi takich dobrych zakupów. :P Te sweterki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę, że zakupy jak najbardziej udane ;) ja w tym miesiącu postawiłam jak na razie przede wszystkim na buty i od razu kupiłam trzy pary ;d
    pozdrawiam ;*

    fly-farther.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zakupy! ;)
    ciekawie prowadzony blog c;
    zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie bluzki zakupiłaas :)

    Zapraszam do mnie ;)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taką bluzkę jak ta pierwsza z housa tylko ze straszej kolekcji i jest koloru czerwonego :)) jest świetna !

    A o peelingu przeczytałas u mnie :) bardzo chętnie bym przeczytała twoja opinie na jego temat :) chociaż odżywka prostująca włosy też mnie ciekawi :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice blog

    i follow you now ;) i hope you follow me back because i love your blog!!!
    kisses pretty

    http://thebutterflybloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakupy pierwsza klasa, masz dokładnie taki styl jaki kocham. Mam nadzieje, że te twoje zdobycze ze sklepów zaczekają na mnie łaskawie *.* Naprawdę gratuluje zakupów :)

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. sweterek w serduszka mam prawie identyczny tylko serduszka sa fioletowe ;d śliczny jest ;D

    OdpowiedzUsuń

!!!ZANIM SKOMENTUJESZ !!!

Odwiedzam blogi każdego Z WYJĄTKIEM komentarzy zawierających:
link do Twojego bloga
• zaproszenie na Twojego bloga
• prośbę o "poklikanie" w linki
• inne spamy

Dziękuję za komentarze i obserwacje ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...