czwartek, 25 kwietnia 2013

Po egzaminach!



Heej ! :) W końcu po egzaminach. Jak to szybko zleciało! Myślałam, że te trzy dni będą straszną katorgą, ale okazało się, że wszystko minęło spokojnie :) Dwa egzaminy w dniu, a potem wolne! Lubię jak klasa jest razem, wszyscy elegancko ubrani..:) To zdarza się naprawdę baaardzo rzadko, raz na trzy lata! A ja do Was powracam, bo mam wolne do 6 maja! Żyć nie umierać! :)
Od ostatniego "wiosennego" posta pogoda spłatała nam figla, przynosząc zimę... Ale śniegu nie ma już od dłuższego czasu, słonko świeci, jest ciepełko, dzień jest dłuższy, dlatego mogę oficjalnie powiedzieć: MAMY WIOSNĘ! :)
(wszystkie bluzki są z egzaminów)

-   PYTANIA    -    TWITTER   -


wszystkie bluzki no name z bazarku


A tutaj moja kolacja :) Taka wiosenna.. :) Pozdrawiam :*

44 komentarze:

  1. Mniam- warzywa :] Sama wiosna do jedzenia :D

    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pisałam w tym roku c: Ale muszę przyznać, że bałam się, że będą trudniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. smacznie wygladaja te kanapeczki. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kanapeczki wyglądają świetnie ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o mniam i jakie cudowne zdjecia!!!!!!!!! Jaki masz aparat??????????
    odpisz mi na moim blogu plizzz

    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne bluzeczki ♥
    Jak myślisz, jak poszły Ci egzaminy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z siebie w miarę zadowolona :)

      Usuń
  7. To świetnie że juz po :D

    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kołnierzyk ^^ kanapeczki wyglądają pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kołnierzyk jest świetny. Chciałabym tak bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bluzki :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniaam, jak pięknie wyglądaja kanapki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bluzka z kołnierzykiem-urocza:) zdradzisz skąd?;>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie to w krótkich spodenkach można chodzić ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. A mówiłam, że to szybko zleci? :) Mam nadzieję, że dobrze Ci poszło i będziesz zadowolona z wyników :) Czy mogłabyś potem w jakimś poście tylko napomknąć czy wyniki Cię usatysfakconjuną? Pozdrawiam Cię gorąco! :)

    PS. Piękne bluzki! Mogłabyś podać nazwy firm, skąd pochodzą? Do matury mam sporo czasu, dwa lata, ale takie koszulki.. heh.. piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie koniec pięknej pogody, od rana leje deszcz, brr :/ przecudny kołnierzyk !!

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka z kolnierzykiem przesliczna .;)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaa, kołnierzyk i to z ćwiekami ♥

    goodskategirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja piszę dopiero w przyszłym roku ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przywykłam do chłopaków w garniturach, więc trochę dziwnie wyglądali na egzaminach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne bluzki :) Mam nadzieję, że dobrze ci poszło na egzaminach!
    LittleFashionLove / Facebook / Lookbook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby wyniki egzaminów były dobre :3
    Kolacja musiała być smaczna ,bo na taką wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna bluzka... takie kanapeczki to bym zjadła ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetne bluzki! a tymi kanapkami zrobiłaś mi smaka ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale bym zjadła ;_; Chyba zaraz skoczę do sklepu po ogórka zielonego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownego masz bloga.
    Obserwujemy?
    http://my-life-the-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpoczynku Ci życzę ;))
    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  27. Kanapki wyglądają pysznie, a osobiście uwielbiam takie bazarowe ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ależ nie...to nie jest zbyt prywatne pytanie :) urodziłam się w Brukseli, dlatego tu mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rzeczywiscie, bardzo czesto posty dodajesz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne bluzki i ich kołnierzyki :)

    pyszna kolacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham twojego bloga !!!!!!! i ładna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny kołnierzyk :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  33. Już obserwuję ;) Ładne zdjęcia robisz ;) Masz może lustrzankę ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz super bloga!
    Obserwujemy?!
    normalnanienormalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

!!!ZANIM SKOMENTUJESZ !!!

Odwiedzam blogi każdego Z WYJĄTKIEM komentarzy zawierających:
link do Twojego bloga
• zaproszenie na Twojego bloga
• prośbę o "poklikanie" w linki
• inne spamy

Dziękuję za komentarze i obserwacje ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...