poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zakupy kosmetyczne marzec-kwiecien

Heej :) Ta notka miała pojawić się już w piątek, ale bez przerwy coś mi przeszkadzało w napisaniu jej.  A to brak internetu, a to goście... wiecie jak to jest. Dzisiaj nie byłam w szkole, bo jak wiecie jestem dojeżdżająca i nie opłacało mi się tam iść. Wszystkie lekcje przeplatały się okienkami.W dodatku lekcje typu wok, wf. A jutro znowu wyjazd. Jako, że jestem w klasie informatyczno-medialnej jedziemy do Torunia, żeby popracować na Ipadach! Już nie mogę się doczekać! Już byliśmy tam raz, ale w studiu telewizyjnym! Bardzo mi się tam podobało! A dzisiaj notka zakupowa ;) Dawno takich nie było, a wiem jak je lubicie ;)
zapraszam na insta - dooominicana

39 komentarzy:

  1. Na ten płyn z garniera juz od dawna mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tego płynu z Garniera ;)
    No i uwielbiam czekoladowe kosmetyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor lakieru :) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zrobione makro zdjęcia :)) do jakiego typu cery jest ten płyn micelarny? :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar kupić ten płyn i szminkę :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że ten lakier od Sally Hansen będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś podać numer koloru, cene i gdzie kupiłaś tą cudowną pomadkę z Kate? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorek nr 19, kupiłam w rossmanie na promocji -40% kosztowała mnie mniej niż 20 zł :)

      Usuń
  8. Ale piękny kolorek tej pomadki ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic z tego nie miałam okazji mieć...

    OdpowiedzUsuń
  10. odzywka diamentowa na początku byłą świetna teraz zawiodła na całej linii :(
    Ale tusz bardzo lubię :) A żelu jestem ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy :)
    Mi niestety ostatnio coś szwankują paznokcie i co chwila się łamią :( Z tego powodu nie mogę ich malować i kupować nowych cudownych lakierów :(
    Oj ciekawa jestem tego płynu z Garniera, jak przetestujesz, to podziel się opinią :)
    Ja oficjalnie ogłaszam: nie kupuję już balsamów do ust w słoiczku, bo połowa produktu zostaje mi pod paznokciami -.-

    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kosmetyki i udanego wyjazdu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) Piękne zdjęcia, bardzo cenne porady i dużo inspiracji! Pozdrowienia :*
    http://10thjune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy ;) Szminka to jest to! :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą odżywkę z EVELINE i powiem, że ją uwielbiam :))
    Zapraszam do mnie na nowy post :) I do obserwacji jezeli Ci sie potoba jeżeli tak daj znać a ja się odwdzięcze :))
    ula-ulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne zdjecia <3 masz rowniez sliczne pazurki :)) hehe i widzilam te wazeline czekoladowa do ust ;) podobno genialna :) niestety nie kupilam jeszcze :PP

    pozdrawiam i sciaskam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę, że z tuszu będziesz zadowolona- jeden z moich ulubionych :)
    a jakie paznokcie masz urocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zakupy ^-^
    Mydła z luksji są świetne !!! Wazelinka i lakier z Sally Hansen też są super !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. żel ten mialam i pojawił się juz w denku, całkiem fajny :)
    I micelka też nie dawno kupiłam i nie mam już 1\4 opakowania ale genialnie zmywa, mam nadzieje ze i Tobie sie sprawdzi.
    Daj znać jak ten tusz się sprawdza!
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny ten miętowy lakier ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta wazelina do ust cudownie pachnie! ♥

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piękny kolor szminki! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie lubię produkty z Avonu i Garniera :)
    Świetny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny miętowy lakier, podobno ta seria jest całkiem przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tą odżywkę do paznokci ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę mieć ten płyn miceralny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy blog ;)
    Zapraszam do zaobserwowania i do mnie na bloga, dopiero zaczynam ;) http://malinowymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. używałam tego tuszu do rzęs, bardzo fajny! :)
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe produkty :) Jeszcze żadnego z nich nie miałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  30. mint sorbet, piękna nazwa! :D i piękny kolor :D fajne są też te kredki z Avonu.

    OdpowiedzUsuń

!!!ZANIM SKOMENTUJESZ !!!

Odwiedzam blogi każdego Z WYJĄTKIEM komentarzy zawierających:
link do Twojego bloga
• zaproszenie na Twojego bloga
• prośbę o "poklikanie" w linki
• inne spamy

Dziękuję za komentarze i obserwacje ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...