niedziela, 13 stycznia 2013

Nivea Lip butter / Nivea Masełko do ust - recenzja

Hej, hej, hej :) Pisałam kiedyś >tutaj<, że w końcu mam masełka z nivea. Są to wersje: Raspberry Rose i Vanilla Macadamia. Dziś, po tygodniu używania przychodzę do Was z recenzją :) Duuużo osób chwali sobie te masełka, poznajcie moją opinię .

Raspberry Rose
po lewej wersja raspberry rose, po prawej vanilla macadania

Ta wersja ma śliczny zapach malinowej mamby. Utrzymuje się on tak długo jak mamy go na ustach, czyli dość krótko. Trzeba uważać z ilością, bo usta w małej ilości robią się różowe (na zdjęciu wyżej jak się wpatrzcie po lewej stronie jest lekki różowy kolorek), ale w większej lekko białe co niezbyt atrakcyjnie wygląda. 

Vanilla Macadamia

Opinia mojej siostry, bo ona używa tą wersję :) Ten balsam ma cudowny zapach coś w stylu wanilii, ale też coś a'la mleko w proszku (?) haha, ostatecznie bardzo miły, przytulny, w sam raz na mroźne dni :) Nie czuć go mocno na ustach, trzeba się w wąchać aby coś wyczuć. Nadaje lekki połysk, ale w przypadku zbyt dużej ilości nieprzyjemną białą warstwę.

Całokształt tyczący się obydwuch balsamów
Szybko się ścierają (nie mam tendencji "zjadywania" produktów do ust). Mają baaardzo lekką i maślaną (?) konsystencję. Zgrzeszyłabym mówiąc, że nie nawilżają - nawilżają, ale nie jakoś tak spektakularnie. Minusem są oczywiście niehigieniczne, ale za to śliczne designersie opakowania w postaci blaszanych (?) słoiczków. Cena. 10 złoty za tą jakość i pojemność - OKEJ.

Podsumowując
Szału nie ma. Może takie moje nastawienie wiąże się z moim ulubieńcem carmexem >recenzja< ? Nie wiem. Ale mimo tych wszystkich minusów polecam. Polecam tym osobom, które nie borykają się z odstającymi suchymi skórkami, ale dla osób z tym problemem bardziej polecam Carmex :)

Wiem dziewczyny, pewnie wiele z Was chce mnie teraz udusić po tej recenzji xD no ale takie jest moje zdanie :)

A ty posiadasz lip butter? W jakiej wersji zapachowej? Jakie masz zdanie na jego temat?

28 komentarzy:

  1. kupię kiedy skończy mi się mój balsam z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie natrafiłam na te balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja je bardzo lubię świetnie nawilżają i cudnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie czekałam na tą recenzję :D Mimo wszystko kupię i wypróbuję, bo nie dość że uwielbiam tą firmę to kuszą mnie te zapachy, no a poza tym uwielbiam takie pierdoły do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z nimi nigdzie .

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zabardzo lubię takiego typu opakowania , wolę w sztyfcie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych balsamach wiele dobrego chyba się na któryś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się od dłuższego czasu marzy malinowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja 1 raz o nich słyszę- muszę zaopatrzyć się w nie..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nie wiem , gdzie można je kupić , lol xdd . Ja mam jakieś takie dziwne waniliowe , jestem z tego bardzo zadowolona ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam, ale smak malinowy bardzo kusi - szkoda, że mam aż tyle smarowideł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o nich, marzy mi się malinowe <3 Jak tylko będę w Rossmanie lub Naturze zaopatrzę się w nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog naprawde fajny i napewno bedzie odwiedzanny codziennie :) fajnie sie czyta ;) oczywiscie obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo się polubiłam z masełkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde wszyscy mowia o tych maselkach ja nie mam do niz dostepu niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy produkt : D . może kiedyś wypróbuje ale jak to napisałaś ' szału nie ma ' :P

    Zapraszam na blog Stylówka .

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie kupiłaś takie masełka? Nigdzie ich nie ma ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmanie, ale z tego co wiem to w Naturze i Superpharm'ie też były. Jeśli nie to pobuszuj w osiedlowych drogeriach :)

      Usuń
  18. Mam taki, vanilia macadamia, mnie zauroczył, idealnie dba o moje usta, a ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest to pierwsza recenzja ktora ich nie wychwala jaka czytam:) Ale tak czy tak chetnie wyprobuje karmelowa wersje bo kusi mnie zapach:) W przeciwienstwie do Ciebie mi carmex wcale nie pomogl, zastapilam go Tisane:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam w planach zakup malinowego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałam go ostatnio zakupić w Rossmannie, jednak nie chce kupić balsamu? do ust ktory trzyma sie krotko :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten drugi i uważam, że jest cudowny :D na malinę się czaje:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Your internal links move PageRank from page to page just like a
    link orlando seo firm from an interior design website
    will help you maintain stable blood sugar levels.


    Also visit my web blog; http://www.insiderpages.com/b/15260235383/orlando-seo-gaba-marketing-inc-orlando

    OdpowiedzUsuń


  24. Feel free to visit my web blog webpage ()

    OdpowiedzUsuń

!!!ZANIM SKOMENTUJESZ !!!

Odwiedzam blogi każdego Z WYJĄTKIEM komentarzy zawierających:
link do Twojego bloga
• zaproszenie na Twojego bloga
• prośbę o "poklikanie" w linki
• inne spamy

Dziękuję za komentarze i obserwacje ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...