środa, 10 kwietnia 2013

Współpraca z Marizą

Na wstępie chcę poinformować Was, że jestem w 3 klasie gimnazjum, a za dwa tygodnie (tj. 23-25 kwie.) są egzaminy. Z racji, że jest straszny natłok sprawdzianów, pytania, NAUKI, nie będzie mnie tutaj tak często. Nawet nie miałam czasu dodać ostatnich 15 komentarzy do ostatniego postu... Przepraszam. Ale po egzaminach wrócę na dobre :)


Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, pytaj

Twitter. Śledź i będziesz na bieżąco

_____________________________________________________________

Jakiś czas temu pisałam tutaj, że rozpoczęłam współpracę. 

Jesteśmy polską Firmą (Wytwórnią Kosmetyków ), w której rejestracja jest całkowicie darmowa /nie ma żadnego haczyka/ więc nic się nie ryzykuje-  a wiele mamy do zaoferowania :

- zamawiasz produkty, korzystając ze specjalnego 30% rabatu podstawowego. Możesz więc kupować kosmetyki wyłącznie dla siebie w bardzo atrakcyjnych cenach

- polecając i sprzedając produkty innym, zarabiasz realnie 30%, czyli różnicę między ceną katalogową a Twoją ceną zakupu. Zwiększając swoje zakupy możesz otrzymywać dodatkowe bonifikaty



- zajmując się budową własnej struktury sprzedaży Twój zysk wzrasta. Otrzymujesz dodatkowe bonifikaty od obrotu tworzonej Grupy Osobistej oraz bonusy w generacjach od kolejno odłączanych Grup Liderskich.

- darmowa rejestracja ( bez konieczności wykupywania pakietów startowych jak w innych firmach )

- bezpłatne katalogi

- Brak limitu zamówień i obowiązku comiesięcznego ich składania !!!

- Możliwość rezygnacji ze współpracy w każdym momencie, bez podawania jej przyczyny !!!

Formularz rejestracyjny + Regulamin + Katalog na stronce 


_____________________________________________________________


Przemiła Sandra pozwoliła mi na wybranie dowolnych kosmetyków z katalogu . Wybrałam te, które wiedziałam, że tak czy siak przydadzą się i je wykorzystam. Zaskoczona byłam jak w paczuszce ujrzałam 2 bazy pod makijaż, które dostałam niespodziewanie do testów. Jeszcze raz bardzo dziękuję Ci Sandro za możliwość testowania tych kosmetyków. I Was zachęcam do przejrzenia stronki www.i-mariza.pl. Może znajdziecie jakiś kosmetyk dla siebie?


Od góry od lewej:   - matowe cienie do powiek potrójne - 6613
                            - matowy cień do powiek - indygo - 0174
                            - matowy cień do powiek ice coffee - 0204
                            - satynowy cień do powiek - łosoś - 5869





Miałaś styczność z tą firmą?

35 komentarzy:

  1. Super te kosmetyki! nigdy nie słyszałyśmy o takich!:) Napewno się skusimy♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem do rąk jest bardzo fajny :D
    Ja jestem konsultantką tej firmy i jak na razie jestem zadowolona z kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał. Naprawdę świetna firma. C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te kosmetyki :) właśnie mam zamiar też się tam zarejestrować bo kosmetyki mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki :) Mi najbardziej spodobały cię potrójne i kawowe cienie oraz lakier ;)
    Czekam na recenzję !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne odcienie tych ciecni do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo i kolejna rzecz o której nigdy nie słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten krem do rak ;) A ten satynowy cień - muszę go w końcu mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie niedawno zostałam u nich konsultantką :)
    Teraz tylko czekam, aż mi przyślą katalog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory mają te cienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje i miłego testowania! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję:)
    Powodzenia na testach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulcje nowej współpracy <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki na egzaminach!:)
    Kosmetyki się fajnie zapowiadają, czekam na recenzje.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulje, fajne są cienie :)

    +zapraszam do mnie:)
    www.izabeladrozdz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też pisze 23ciego testy, masakra ile jest nauki do nich!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy :)
    Ja też jestem w trzeciej klasie gimnazjum. I mam już dość tych wszystkich powtórek.
    Ja obserwuję twoje bloga od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie jest bardzo dobry. Świetnie radzi sobie z podkładem, trochę więcej czasu potrzeba do zmycia tuszu, ale też sobie dobrze radzi. Jest to mój ulubiony płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracyy ;))
    Już obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna współpraca ;3
    Podobają mi się cienie ;DD
    A i powodzenia w testach !

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie miałam styczności z tą firmą...
    ale kosmetyki wydają się bardzo fajne, w szczególności cienie!
    może wzajemna obserwacja??
    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie tak wspolpracowac z jakas firma :D

    Dziekuje i twoj naglowek tez jest ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi there! Someone in my Faсeboοk group shared this website wіth us ѕo I
    came tо give it a look. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking аnd ωill bе tweeting this
    to my folloωers! Eхсeptional blog and outstandіng style anԁ design.


    my weblog :: Lloyd Irvin

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje współpracy ;)
    Niestety nie miałam styczności z ta firmą
    Znam to .. tez jestem w 3 gim ;x
    obserwuje i czekam na rew ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. A person necessarily lend a hand to make severely articles I might state.

    This is the very first time I frequented your web page and so far?
    I amazed with the analysis you made to make this particular put up amazing.
    Fantastic process!

    My site; retusz i obróbka zdjęć

    OdpowiedzUsuń

!!!ZANIM SKOMENTUJESZ !!!

Odwiedzam blogi każdego Z WYJĄTKIEM komentarzy zawierających:
link do Twojego bloga
• zaproszenie na Twojego bloga
• prośbę o "poklikanie" w linki
• inne spamy

Dziękuję za komentarze i obserwacje ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...