niedziela, 29 czerwca 2014

Strój z zakończenia roku

Wreszcie wakacje! Wbrew pozorom ten rok szkoły minął baaardzo szybko, może też dlatego, że był pierwszym w nowej szkole - liceum. Pierwszą klasę ukończyłam z średnią 4,2. Jak na nową szkołę, dojazdy (30 kilometrów dzień w dzień!), nauczycieli i ich wymagania to jestem z siebie zadowolona. Oczywiście - mogło być lepiej, biorąc pod uwagę moją średnią z gimnazjum - 5.0, ale tak czy siak, jest dobrze! Wakacje zaczęłam bardzo udanym wypadem ze znajomymi na miasto. Moje plany? Spontan! Oczywiście wypad do rodzinki, ale poza tym spotkania ze znajomymi z gimnazjum, z KOLONI, z którymi nie było czasu spotykać się w roku szkolnym, a za którymi bardzo tęsknię! Raczej żadnej większej wycieczki. W tą środę jadę do Poznania, za tydzień weselicho, więc spodziewajcie się outfitu z tej okoliczności :)

A dziś przychodzę do Was ze strojem w który byłam ubrana na zakończenie roku. Sukienkę dzielę z moją siostrą, kupiona z myślą o weselu, ale sprawdzi się na inne okazje, dlatego, że jest bardzo minimalistyczna i elegancka. Kupiona w sklepie BIALCON za niestety dużą kaskę :(


sukienka - BIALCON 259zł buty - DEICHMANN 179zł bransoletka - prezent z Malty


56 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądałaś . Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemna ta sukieneczka, świeży kolor na lato ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne buty i ślicznie wyglądasz :)
    Moja średnia też dość sporo spadła, ale nie narzekam i ogólnie również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie warta swojej ceny! Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę ślicznie w tej sukience :) Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesat ta sukienka!:)
    również mam średnią 4,2 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądałaś, ładne paznokcie. :) Gratuluje średniej bo jest bardzo wysoka jak na nowe warunki + dojazd, wiem o tym, bo sama to przeszłam. Nie wiem czy pierwszy komentarz się dodał, bo miałam problemy z internetem więc piszę go drugi raz. Jeśli jest dwa razy to przepraszam. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie patrz na średnią . Wiadomo, że w nowej szkole trzeba się powoli przyzwyczajać do nowych nauczycieli i ich zachciewanek :)
    Też chciałabym się spotkać ze znajomymi z kolonii, ale nie ma szans. Mama mnie samej nie puści :(:(
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądałaś, pasuje Ci ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty :) obserwuje

    zapraszam do siebie właśnie dodałam post jak przerabiam kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna sukienka! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę paznokci *.*

    everything-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna ta sukieneczka, podkreśla Twoją talię :) Zapraszam na nowy, weselny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna letnia kreacja. Wszystko fajnie skomponowane.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszamy do udziału w konkursie dotyczącym letnich stylizacji, do wygrania cudowna bransoletka! Naprawdę warto! :)

    http://silesiayoung.pl/letni-konkurs-stworz-stylizacje-i-wygraj#.U60yR0ASe6M

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie powiem, do tanich nie należała, ale sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie.
    Lekko,dziewczęco i pięknie.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/ KLIK
    Udanych wakacji z piękną pogodą życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna sukienka! ech, nareszcie te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka śliczna, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz ;)

    martuskape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi w tym roku udało się mieć praktycznie taką samą średnią jak w gimnazjum (jedna setna różnicy, haha), więc jest świetnie :D W sumie nawet nie liczyłam na pasek, a mam 5.57 :)
    No i miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ślicznie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ładną masz sukienkę;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna sukienka. Klasycznie, ale efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne masz pazurki :) U mnie również to był pierwszy rok w liceum i z całą pewnością zmieniły mi się priorytety jeśli chodzi o szkołę. W gimnazjum miałam średnią 5.0, teraz chyba 4.5 (nawet nie liczyłam), ale wolę się rozwijać i robić coś, co kocham niż kuć przy książkach :) Poza tym średnia powyżej 4.0, to duże osiągnięcie, więc gratuluję serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz! No, no cena nie jest za niska :/

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna sukienka, ale jej cena śmieszna wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeżeli chcialabyś kartkę to wyslij mi na fanpage adres. Dzisiaj już kilka wysłałam ale mogę jeszcze jedną stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  32. co to za lakier?:D cudny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka jest cudowna! Tak samo bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo ładnie wyglądałaś! Buty są super :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. współczuję dojeżdżania, ja dojeżdżałam na studia przez 2 lata i masakra;p dobrze,że potem auto miałam. śliczna sukienka, wyglądasz w niej rewelacyjnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi też minął bardzo szybko !

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję :) bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka jest piękna. Ach, ubolewam nad moim wzrostem, bo czasem i ja założyłabym obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładna sukienka , bardzo mi się podoba :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne paznokcie! Twoje ? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. naprawdę świetna sukienka;*

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiękna sukienka :) wyglądasz w niej bardzo ładnie i klasycznie. Gratuluję takiej średniej i życzę udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  43. takie ładne paznokcie! nie potrafię sama sobie tak równiusieńko pomalować.

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna jest ta sukienka! :)
    _____________
    http://feediek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. I don't know whether it's just me or if perhaps everyone else experiencing issues with your
    site. It appears like some of the text on your
    posts are running off the screen. Can somebody else please comment and let me
    know if this is happening to them as well? This may be a problem with my web browser because I've had this happen previously.
    Many thanks

    Also visit my website :: weight loss (http://www.w3ightl055.com)

    OdpowiedzUsuń

!!!ZANIM SKOMENTUJESZ !!!

Odwiedzam blogi każdego Z WYJĄTKIEM komentarzy zawierających:
link do Twojego bloga
• zaproszenie na Twojego bloga
• prośbę o "poklikanie" w linki
• inne spamy

Dziękuję za komentarze i obserwacje ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...