niedziela, 29 czerwca 2014

Strój z zakończenia roku

Wreszcie wakacje! Wbrew pozorom ten rok szkoły minął baaardzo szybko, może też dlatego, że był pierwszym w nowej szkole - liceum. Pierwszą klasę ukończyłam z średnią 4,2. Jak na nową szkołę, dojazdy (30 kilometrów dzień w dzień!), nauczycieli i ich wymagania to jestem z siebie zadowolona. Oczywiście - mogło być lepiej, biorąc pod uwagę moją średnią z gimnazjum - 5.0, ale tak czy siak, jest dobrze! Wakacje zaczęłam bardzo udanym wypadem ze znajomymi na miasto. Moje plany? Spontan! Oczywiście wypad do rodzinki, ale poza tym spotkania ze znajomymi z gimnazjum, z KOLONI, z którymi nie było czasu spotykać się w roku szkolnym, a za którymi bardzo tęsknię! Raczej żadnej większej wycieczki. W tą środę jadę do Poznania, za tydzień weselicho, więc spodziewajcie się outfitu z tej okoliczności :)

A dziś przychodzę do Was ze strojem w który byłam ubrana na zakończenie roku. Sukienkę dzielę z moją siostrą, kupiona z myślą o weselu, ale sprawdzi się na inne okazje, dlatego, że jest bardzo minimalistyczna i elegancka. Kupiona w sklepie BIALCON za niestety dużą kaskę :(


sukienka - BIALCON 259zł buty - DEICHMANN 179zł bransoletka - prezent z Malty


58 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądałaś . Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemna ta sukieneczka, świeży kolor na lato ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne buty i ślicznie wyglądasz :)
    Moja średnia też dość sporo spadła, ale nie narzekam i ogólnie również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie warta swojej ceny! Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę ślicznie w tej sukience :) Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesat ta sukienka!:)
    również mam średnią 4,2 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądałaś, ładne paznokcie. :) Gratuluje średniej bo jest bardzo wysoka jak na nowe warunki + dojazd, wiem o tym, bo sama to przeszłam. Nie wiem czy pierwszy komentarz się dodał, bo miałam problemy z internetem więc piszę go drugi raz. Jeśli jest dwa razy to przepraszam. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie patrz na średnią . Wiadomo, że w nowej szkole trzeba się powoli przyzwyczajać do nowych nauczycieli i ich zachciewanek :)
    Też chciałabym się spotkać ze znajomymi z kolonii, ale nie ma szans. Mama mnie samej nie puści :(:(
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie wyglądałaś, pasuje Ci ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne buty :) obserwuje

    zapraszam do siebie właśnie dodałam post jak przerabiam kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sukienka! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę paznokci *.*

    everything-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna ta sukieneczka, podkreśla Twoją talię :) Zapraszam na nowy, weselny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna letnia kreacja. Wszystko fajnie skomponowane.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszamy do udziału w konkursie dotyczącym letnich stylizacji, do wygrania cudowna bransoletka! Naprawdę warto! :)

    http://silesiayoung.pl/letni-konkurs-stworz-stylizacje-i-wygraj#.U60yR0ASe6M

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie powiem, do tanich nie należała, ale sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie.
    Lekko,dziewczęco i pięknie.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/ KLIK
    Udanych wakacji z piękną pogodą życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna sukienka! ech, nareszcie te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka śliczna, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz ;)

    martuskape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi w tym roku udało się mieć praktycznie taką samą średnią jak w gimnazjum (jedna setna różnicy, haha), więc jest świetnie :D W sumie nawet nie liczyłam na pasek, a mam 5.57 :)
    No i miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ślicznie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ładną masz sukienkę;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna sukienka. Klasycznie, ale efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne masz pazurki :) U mnie również to był pierwszy rok w liceum i z całą pewnością zmieniły mi się priorytety jeśli chodzi o szkołę. W gimnazjum miałam średnią 5.0, teraz chyba 4.5 (nawet nie liczyłam), ale wolę się rozwijać i robić coś, co kocham niż kuć przy książkach :) Poza tym średnia powyżej 4.0, to duże osiągnięcie, więc gratuluję serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz! No, no cena nie jest za niska :/

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna sukienka, ale jej cena śmieszna wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeżeli chcialabyś kartkę to wyslij mi na fanpage adres. Dzisiaj już kilka wysłałam ale mogę jeszcze jedną stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  32. co to za lakier?:D cudny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka jest cudowna! Tak samo bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo ładnie wyglądałaś! Buty są super :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. współczuję dojeżdżania, ja dojeżdżałam na studia przez 2 lata i masakra;p dobrze,że potem auto miałam. śliczna sukienka, wyglądasz w niej rewelacyjnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi też minął bardzo szybko !

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję :) bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka jest piękna. Ach, ubolewam nad moim wzrostem, bo czasem i ja założyłabym obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładna sukienka , bardzo mi się podoba :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. naprawdę świetna sukienka;*

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiękna sukienka :) wyglądasz w niej bardzo ładnie i klasycznie. Gratuluję takiej średniej i życzę udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  42. takie ładne paznokcie! nie potrafię sama sobie tak równiusieńko pomalować.

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna jest ta sukienka! :)
    _____________
    http://feediek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

!!!ZANIM SKOMENTUJESZ !!!

Odwiedzam blogi każdego Z WYJĄTKIEM komentarzy zawierających:
link do Twojego bloga
• zaproszenie na Twojego bloga
• prośbę o "poklikanie" w linki
• inne spamy

Dziękuję za komentarze i obserwacje ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...